סגנונות חינה הודיים – חשיפות משמעות עמוקה יותר ומשמעות

כלות הודיות מקשטות את ידיהן עם חינה כבר עשרות שנים. מבחינה היסטורית, חינה עם תכונות הקירור שלה, שימשה על ידיים כמו גם רגליים לגופו של הגדול. הצבע המקסים שהשאיר על העור לאחר היישום שלו הוביל לשיטת יצירת סגנונות איתו על ידיו כמו גם רגליים. במהלך השנים, סגנונות החינה ההודיים התקדמו כמו גם בסופו של דבר היו הרבה יותר מורכבים. לכל סגנון יש מצביע מסוים המחובר אליו כמו גם הבנת המשמעות הזו יזרוק אור חדש לגמרי על הרלוונטיות של אמנות חינה.
בואו נסתכל על כמה סגנונות חינה הודיים כמו גם נבין את המשמעויות שלהם.

עיצוב פרחי חינה של העיצובים הבולטים ביותר, פרחים מסמלים אושר כמו גם אושר. האם אז כל סוג של שאלה אז הם מנוצלים בדרך כלל לחתונות כמו גם לחגיגות אחרות? כאן יש כמה עיצובים די פרחים. סגנונות המהנדי ההודיים ג’רזי פלמיירס הבסיסיים הללו מותאמים בעיקר על ידי טירונים כמו גם אלה שרוצים לשיטה כמו גם לגלות את מהנדי בסופו של דבר להיות מקצוען.
מקור: ilovemehandi.tv [קרא גם: Karva Chauth Mehndi Design]
חינה בודסבו משמשים כדי לסמל את התחלת החיים החדשים. כמו כן ניתן לפרש אותם כמצביעים על פוריות כמו גם שמחה. בעוד שפרחים פרחים הם האפשרות המועדפת לרוב, ניתן להשתמש בניצנים באופן יצירתי כדי להביא מימד חדש לעיצוב. דפוסי חינה בסוג הניצנים נראים בדרך כלל בכפות הידיים של כלות חדשות או אמהות בקרוב.

[SC: בינוני]
חינה לוטוס מעצבת את הלוטוס פירושו מספר עצום של מעלות – יצירתיות, חן, חושניות, יופי, נשיות, כמו גם טוהר. גם הלוטוס מצוין כמייצג את התעוררות נשמתו של האדם.

מקור: sheclick.comhenna peacock designsanother סגנון בולט שאתה בטוח למצוא אותו הוא ג’רזי כדורגל עיצוב Peacock Mehendi. הטווס הוא ציפור מקסימה שנראית מעודנת כשהיא מחובקת כעיצוב חינה. כמו גם לא מפתיע, ערעור הוא מה שמסמל טווס. סגנונות Mehndi ההודיים האלה לחתונות פופולריים מאוד.
מקור: LetScreateCrafts.comhenna Designsapart מ- Peacocks, המון ציפורים אחרות כמו תוכים כמו גם דרורים בולטות למדי, כמו גם משולבות בעיצובים של חינה. ציפורים מסמלות גמישות או שנחשבות כמסרים בין גן עדן כמו גם אדמה.

מקור: FacePaintnh.com חנה דגים מעצבים את סגנונות החינה האלה מעוצבים באופן מובהק כמו עיניים, דגים משמשים כדי לייצג את עיניה של אישה. אמנם הם אינם אופייניים כמו טווסים או פרחים, אך לדגים יש תכונה סמלית ייחודית משלהם.
מקור: sheinfashion.comhenna פרפרים כמו גם ג’רזי סאו פאולו שפיריות פרפרים מסמלים שיפור כמו גם שינוי, שפיריות קשורות ללידה מחדש. עם הכנפיים המתוחכמות שלהם כמו גם צורות, פרפרים כמו גם שפיריות מספקים תחושה אתרית.

מקור: Hennamoon.comhenna Designswater מיוצג בדרך כלל כדפוס של אדוות. כשם שנהר או נחל ממשיכים לזרום, החיים הם סדרה מתמדת של שינוי כמו גם רגשות. מים עשויים גם להצביע על טיהור.
מקור: RippleEffectsweddings.comhenna זוחלים עיצוב זוחלים אינם חלק מעיצובי החינה המיינסטרים. אחרי הכל, אף כלה לא תרצה לתפקד נחש או לטאה על הידיים או על רגליה. עם זאת הם אכן מחזיקים ברלוונטיות מצוינת כמו גם משמשים לתקשורת חזקה המעידה כמחפשי הארה.
מקור: Hennamoon.comhenna Mandala מעצבים את המילון מגדיר את המנדלה כדמות מעגלית המייצגת את העולם בסמליות הינדית כמו גם בודהיסטית. כעיצוב חינה, המנדלה מייצגת את היקום. צורתו המעגלית המושכת ויזואלית הפכה אותה לאהדה מאוד בקרב אמני Mehndi.
מקור: PinIMG.com חיזוק של החינה המשמשת בחלקה בגופך מהסגנונות בעלי משמעויות מסוימות, לאיזה חלק מהגוף יש לך את הסגנון באופן דומה. לדוגמה, סגנון חינה על הידיים / כפות הידיים מסמל שימוש ממך לעולם. סגנון חינה בגב ידך מסמל הגנה; אז אולי תרצו לבחור סגנון שיש לו איכויות גבוהות חזקות הקשורות אליו. כפות הרגליים הן הנקודה היחידה שלנו ליצור קשר עם כדור הארץ, כך שכל סגנון שתקבל חייב להיות מכוון לחזק את הקשר בין גופך כמו גם את כדור הארץ.
בעוד שחינה בסופו של דבר הייתה אמנות כמו גם יש סגנונות חדשים שעולים כל יום, יש מיסטיקה כלשהי כמו גם הרבה מאוד בהתאמה אישית המחוברת לצורת אמנות זו. אז בפעם הבאה שתקבלו עיצוב חינה, עשו מחקר מחקר כדי לגלות את הרלוונטיות של העיצוב, כמו גם אתם עשויים להיות המומים ממה שאתם חושפים.

Add a Comment

Your email address will not be published.