האם הבנתם את סוגי המונולידים?

מה זה מונוליד?
מונוליד מציין בדרך כלל כי אין קו קמט גלוי מתחת לאזור המצח שלך. אז במקום עפעף כפול, פשוט יהיה לך עפעף יחיד. לאנשים עם מונוליד בדרך כלל יש שטח שטוח ללא סוג של קפלים כאשר הם שומרים על עיניהם פקוחות.
[קרא גם: מונוליד כולל טריקים]

על פי מחקר המחקר –
מהו קפל אפיקנטל?
קפל אפיקנטלי, קפל אפיקנתי או אפיקנטוס הוא קפל עור של העפעף העליון (מהאף לצד הפנימי של הגבה) המכסה את הפינה הפנימית (קנטוס מדיאלי) של העין האנושית. המונח “קפל אפיקנטלי” מתייחס לתכונה מסווגת חזותית; עם זאת, הסיבה הפיזיולוגית הבסיסית כמו גם התפקוד לקיומה בכל סוג של פרטי המסופק עשויה להיות שונה לחלוטין.
על פי ההערכה, אפיקנטל פיפ התקדם בקנייה כדי לספק הגנה מהאור הקיצוני הקיצוני כמו גם האור הקיצוני שמתרחש באזורים ארקטיים אירו -אסיים כמו גם ג’רזי ווסטהאם יונייטד בצפון. הם גם מבטיחים עיניים נגד אבק באזורים של מדבריות כמו של צפון סין כמו גם מונגוליה כמו גם חלקים מסוימים באפריקה.
סוג 1: מונולידים נפוחים
בגלל פיקדון השומן בעפעפיים, מונולידים נראים נפוחים! גם הנפיחות שלו גורמת לעיניים להיראות סגורות למחצה. מורכבים מומחים לגלות שקשה לצלול את הקמט מכיוון שהעיניים אינן מוגדרות עמוקות. עם זאת, בשיטה רבה כמו גם נהדרות מורכבות מונולידים נפוחים יכולים להיות מספקים אפקט מסתורי.

סוג 2: מונולידים שקועים
עפעף ללא כל קמט בשום דרך נקרא מונוליד שקוע. כמו כן אין שום סוג של פיקדון שומן על המכסה, מה שמאפשר להופיע בבירור של גלגל העין. אנשים יכולים להיות גדולים יותר בנוסף לעיניים קטנות יותר עם מונולידים שקועים. הם נראים כמו עיניים עמוקות ללא קמטים בעיניים.
סוג 3: מונולידים חלקיים או דמי
מונולידים חלקיים דומים לעפעפיים כפולים. ההבדל היחיד הוא שהוא מראה רק מחצית העפעפיים הכפולים. לסוג זה של מונולידים יש קמטים עם זאת, עם זאת, חסרים את השרירים למשוך קמטים אלה כמו עפעף כפול מלא. אמני איפור אוהבים לשחק עם מונולידים חלקיים כמו שהם יכולים לגרום לזה להיראות כמו לא מונולידים בנוסף למונולידים.

[קרא גם: בדיוק איך ללבוש איפור עיניים ברק]

סוג 4: מונולידים עם ברדס
למונולידים עם ברדס יש קמטים נסתרים אולם בגלל עובי נראה שהם כיסו את העפעפיים. כשאתה נראה ישר, בדרך כלל לא ניתן לראות זאת. מכאן שמשתמשים בשימוש בהתחשב במונולידים. מונולידים עם ברדס זה כמעט כמו דמי מונולידים מכיוון ששניהם סובלים מקמטים. ההבדל היחיד הוא ש- ברדס מושך למטה בגלל עובי המכסה כמו גם DEMI לא מוצג בגלל חוסר שרירים כדי למשוך ג’רזי לאציו את הקמטים למעלה!
סוג 5: מונולידים שטוחים
מונולידים שטוחים אינם שקועים ואינם נפוחים. הם פשוט שטוחים כמו גם גמישים מכיוון שאתה יכול לייצר קמט מזויף.

עכשיו כשאתה מבין מה זה מונוליד כמו גם הסוגים השונים של מונוליד, שבדק כדי לגלות בדיוק איך להשיג מונוליד.
איך להשיג מונוליד
זכור שהרבה יותר קל לעבור ממכסה מונוליד למכסה כפול במקום להפך.
הזמן הטוב ביותר לייצר את המונוליד שלך הוא באידיאלי בבקרים אחרי שאתה קם עם עיניים נפוחות. התחל על ידי עצירה של העיניים כמו גם צביטה את העפעפיים שלך באגודל כמו גם לאצבע אצבע במקום בו הקפלים בדרך כלל מופיעים.
משוך בעדינות את העפעף מהפנים שלך.
עכשיו פקח את העיניים וגם שחרר. תוכלו לשים לב שהעפעפיים במקום להתקפל חזרה אל תוך שקע העין מונחים בזהירות על החלק העליון של הריסים.
זכור לא להבהב כשהתנועה המהבהבת תגרום למונוליד להיעלם. נסה לפקוח את העיניים כל עוד אתה יכול.
אתה תמיד יכול להחזיר את המונוליד שלך אם ג’רזי ברצלונה אתה ממצמץ.

עם הרעיונות כמו גם טכניקות בדיוק כיצד להשיג מונוליד, הגיע הזמן להסתכל על סוג אחר של איפור עיניים מונולידי.
1. עין מעושנת מונולידית: הנה הדרכה שתוכלו לעמוד בה לאיפור מונוליד מעושן.

2. איפור מונוליד קוריאני: האיפור הקוריאני נמצא בדפוס כמו גם הדרכה זו תופיע כמו בובה קוריאנית מקסימה.

3. איפור כלות מונוליד: כל הכלות הקיימות שיש להן מונוליד, התמונות שלהלן יכולות להשפיע עליך לקבל את איפור העיניים המונולידי הטוב ביותר ביום הענק שלך.

4. איפור נשף מונוליד: שמור על איפור הנשף שלך עדין כמו גם אל תגמיש בזה עם איפור העיניים שלך. ממש כאן הוא איפור עיניים מונולידי הטוב ביותר שתוכלו לנסות.

5. מונוליד עין חתולית: עיניים חתוליות הן לחלוטין מועדפות עם כולם כמו שזה נראה מדהים אפילו על אנשים שיש להם חד -מורידים. תסתכל!

6. צלליות על מונוליד: הפעלת צלליות על מונוליד עשויה להיות קשה קצת. בדוק את ההדרכה המדהימה הזו בדיוק כיצד למרוח צלליות על Monolid.

עכשיו אתה מבין באילו סוגים של מונולידים אתה מבורך? אנו מקווים שתספקו את איפור העיניים הללו לעיניים מזרחיות עם ניסיון מונוליד. אז שתפו איתנו את החוויה שלכם. מקור תמונות: pinterrest.com

Add a Comment

Your email address will not be published.