היכל התהילה של בגדי עבודה: חליפות תיאוריה … (וגם ההבדלים בין הגאבים השונים)

לנשים עובדות עמוסות, החליפה היא בדרך כלל התלבושת הקלה ביותר לזרוק עליה בבוקר. באופן כללי, תכונה זו אינה עוסקת בחליפות ראיון לנשים, שחייבות להיות קלאסיות ובסיסיות כמו שאתה מקבל – במקום זאת, תכונה זו היא על החליפה השונה במקצת שהיא אופנתית ועם זאת מקצועית. בסדר. אני לא יודע אם אני היחיד שהתבלבל מהתיאוריה בזמן האחרון, אבל היו כך. קטעי המתחם שלהם, לפחות בשנים האחרונות, היו הגייב (בלייזר), גולדה (חצאית), מקס (מכנסי Bootcut), אמרי (מכנסיים רחבים יותר), בטי (שמלת נדן). בואו ניקח את הבלייזר למשל – ראשית זה היה רק ​​בלייזר גייב. ואז זה היה גייב ב. בלייזר. ואז זה היה גייב B.2 בלייזר. עכשיו זה בלייזר גייב בהתאמה אישית. ראיתי את “Urban Gabe Blazer” הזה בשיחה האחרונה והראש שלי התפוצץ – האם זה היה קו דיפוזיה חדש? אז התקשרתי לחנות כדי לראות אם הם יכולים לתת לי תובנה. זה למעשה די פשוט: כל הבלייזרים הישנים של גייב מיושנים ואינם מיוצרים הרבה יותר (כולל זה שהוצג למטה, וזו הסיבה שהוא במכירה). הגרסה החדשה ביותר היא Gabe בהתאמה אישית, שיש לה דש רחב יותר והיא מובנית הרבה יותר דרך Bodice. “עירוני” הוא השם של הבד שהלך עם אחת הגרסאות הקודמות (הגייב B.2 אני מאמין); הבד הנוכחי בו הם משתמשים בשם מהדורה. (“חייט” הוא שם בד נוסף שאתה עשוי לזהות, שלדעתי הלך עם גייב B.) הבד החדש הוא תערובת צמר דומה, אבל יש לו קצת יותר מתיחה ומרגיש קצת יותר רך.) חלק מהמוצר הישן דפים עדיין קיימים ב- Nordstrom, אז צילמתי צילומי מסך מכולם כאן למטרות השוואה אם ​​קיבלת אחת בעבר, אהבת את זה ומנסה להצטייד במכירה ברשת (Gabe B., Gabe B.2, Custom גייב מתוצרת). בינתיים, כן, לשיחה האחרונה יש מחיר די טוב בגרסה ישנה יותר. הז’קט (Gabe B 2 Urban Backton Blazer Blazer) הוא 299 $, לשעבר 375 $; המכנסיים (מקסימום 2 מכנסי Bootcut Urban) הם 199 $, לעומת 275 $. בנוסף, יש בלייזר פחות סטנדרטי, גם הוא במרקם העירוני (תיאוריית Lanai Urban Blazer Front Blazer), היה 375 $, כיום 279 $. לשיחה האחרונה יש את שלושתם בשחור וגם בשועל שיבולת שועל. קוראי פלוס גודל, אנא דנו: מה התביעה השחורה הקלאסית שמגיעה בגדלים פלוס, ונחשבת בקווים דומים? מה המותג שלך? יכולתי לקשר לחליפה שחורה דומה עבור מחסן פלוס בגודל, אבל אני הרבה יותר מעוניין בדיון-האם יש מותג או חליפה שיש להם מעמד של היכל התהילה דומה? עדכון 2016: חליפה זו נמצאת כעת בהיכל התהילה שלנו! זה היה להיט במשך שנים (ראו את ההערות שלנו למעלה) והוא עדיין רב מכר בנורדסטרום (ז’קט / חצאית / מכנסיים / שמלה), בלומינגדייל, סאקס והרבה יותר – ומדי פעם, אם אתה יודע מה לחפש, כן אתה יכול למצוא מכירות כמו זו שפרסמנו כאן באמזון, שיחה אחרונה או מחוץ לחמישית. (L-ALL) אנו משתתפים בתוכנית Associates Associates Amazon Services LLC, תוכנית פרסום של שותפים שנוצרה כדי לספק לנו מעידים להרוויח עמלות על ידי קישור ל- Amazon.com ואתרים קשורים.

פוסט זה מורכב מקישורי סניפים ו- Corporetet® עשויים להרוויח עמלות לרכישות שנעשו באמצעות קישורים בפוסט זה. לקבלת הרבה יותר פרטים ראו כאן. תודה רבה על תמיכתך!

אנו משתתפים בתוכנית Amazon Services LLC Associates, תוכנית פרסום שותפים שנוצרה כדי לספק עניין עבורנו להרוויח עמלות על ידי קישור ל- Amazon.com ואתרים קשורים.
מכירות בגדי עבודה של הערה עבור 9.23.22 (המועדפים עלינו מודגשים!):
אן טיילור – 30% הנחה על הרכישה שלך (חלות בהכללות).
Amour Vert-מכירת סוף העונה, עד 50% הנחה (נהדר לחולצות משי ובגדים ידידותיים לסביבה).
רפובליקת בננה-חברים חצי שנתיים ואירוע משפחתי, 40% הנחה על רכישת מחיר מלא!
מפעל הרפובליקה בננה-חברים חצי שנתיים ואירוע משפחתי, 50% הנחה על רכישה!
J.Crew – 30% הנחה הנחה על סגנונות מכירה
מפעל J.Crew – עד 50% הנחה על הכל; כל הג’ינס 49.95 $; 15% הנחה נוספים, חולצות טי ונעליים
לופט – 50% הנחה על הכל ומשלוח חינם!
M.M. Lafleur – חסוך עד 80%
ניימן מרקוס – מכירת שיחות אחרונה, עד 75% הנחה!
נורדסטרום – מכירת הקיץ פועלת! חסוך עד 60% עד 9/12
SAKS השדרה החמישית – מכירת מעצבים, עד 70% הנחה!
ויקטוריה’ס סיקרט-חסוך 40-70% על 1000 סגנונות מכירה

מכירות אחרות של הערה:
באפי – עד 35% מהמצעים שלהם
מצנח-חסוך עד 40% הנחה על פריטי סיכוי אחרון

כמה מהמאמרים העדכניים ביותר שלנו כאן ב- Corpororett …
12 עדכונים קלים למשרד

דרכים קלות לזכור לקחת את התרופות שלך

מה להשיג לעבודה באן טיילור

מהן תכניות הטלוויזיה האהובות עליך להשראת בגדי עבודה?

קיצורי דרך נהדרים של אפל שיעזרו לכם בעבודה

Add a Comment

Your email address will not be published.