לבוש משובץ לחופשה קל ללבוש עכשיו

< >

קנו את המראה

תאמין לי, החג אינו מוחלט ללא תלבושת משובצת. במהלך עונת חג המולד, אתה חייב לראות הרבה מוצרים משובצים כמו גם לבוש בכל מקום כמו גם הם עושים מתנות חג פנטסטיות. תוך כדי אם כן, יש כל כך המון לבוש משובץ פשוט לחופשה ללבוש עכשיו כמו גם לחג הזה, לא משנה איך אתה חוגג את העונה. לבוש משובץ לא יאכזב אותך. כל שנה אני לא יכול לעמוד בבחירת לבוש משובץ לעצמי או לילדים. השנים האחרונות השתמשתי במבט משובץ רב שהצלם המקצועי שלי קרא לי “מלכת המשובץ” חחח! מי לא אוהב חתיכה משובצת?! בשנה שעברה השתמשתי במכנסי משובץ קטיפה מ- JCREW כמו גם בשנה שקדמה לה, השתמשתי באחת מחצאיות המשובצות המועדפות עלי גם היא מ- JCREW. השנה קיבלתי החלטה לערבב את החצאית המשובצת הזו כמו גם חולצת טי משובצת עם ג’רזי גלאזגו ריינג’רס פרטים לצילומי חג המולד שלנו. הצילום לחג המולד השנה היה משובץ. נובה משתמשת בחצאית משובצת שכבתית זו ב- XXS ב- Ivory Multi (בחרה גם במעלה החצאית המשובצת השחורה הזו) עם ג’ני כמו גם ג’ק פרעון טופ בזמן שנולן השתמש בחולצת ג’רזי נבחרת סרביה בכדורגל טי משובצת זו בשילוב עם ג’ינס דקיק נייבי כמו גם לופרס. להדפסים משובצים יש שיטה להגדיר את הטון לחג. זו תחושה נוסטלגית במיוחד ג’רזי נבחרת קטר בכדורגל עבורי מכיוון שהיא מחזירה הרבה זיכרונות נוער מהנים.
עם 10 ימים בלבד לחג המולד, קבל את עצמך כמו גם את משק הבית שלך לבוש משובץ פשוט ללבוש עכשיו. יש כל כך המון אפשרויות משובצות שתוכלו לנסות לכלול את חולצת הטי המשובצת הזו עם ג’ינס או ריצות, שמלה משובצת או חצאית כפי שנראית עלי. אז לא משנה איך בדיוק אתם חוגגים את החג הזה, במשרד, בהירגע בבית, יש לבוש משובץ פשוט ללבוש עכשיו לחג.
חולצות משובצות וחולצות
צמרות משובצות בחרו כל כך הרבה תחתיות שונות. אתה יכול להפיג אותו לאירוע משרדי או שמלה בג’ינס כמו גם מכנסי טרנינג.

< >

תחתיות משובצות
לא משנה מה ההעדפה שלך, אתה יכול ללבוש חלק עליון משובץ או תחתון משובץ בחג הזה. אם אתה רוצה לעשות צעד נוסף, אתה יכול להכפיל את המראה המשובץ שלך ממש כמו שעשיתי עם החצאית הזו כמו גם למעלה או בעבר כאן.

< >

< >

קנו את המראה

משובץ לילדים
מבטים משובצים הם לא רק למבוגרים, הם נראים מדהימים על ילדים. תמיד קיבלתי חתיכות משובצות מדי שנה עבור הצעירים כמו גם השנה, השתמשנו בזה לצילומי החג שלנו.

Add a Comment

Your email address will not be published.