איך להתלבש טוב יותר מכולם במסיבת המשרדים

מקור: ZinaFashionVibe

סמוך עלינו כשאנחנו אומרים שמפלגת המשרדים תגיע מוקדם יותר ממה שאתה מבין. אלא אם כן אתה רוצה ללכת למסיבה ההיא עם סוודר חנון, כי בחירת התלבושת הטובה ביותר למסיבת המשרד שלך עשויה להשאיר אותך מבולבל. אבל הפעם אתה צריך להיראות מקצועי ומסוגנן.

להתלבש למסיבה בבית אהובך זה משהו, אבל המשרד? זה דבר אחר. אם עמיתך לעבודה חוגג בדיוק בשעה 17:00, עליך ללבוש משהו ללבוש כל היום. המבט קדימה חוצה את הגבול בין מתוחכם לזוהר, ואתה צריך להרגיש מאוד בנוח ליהנות מקוקטייל. למעשה, הם עשויים אפילו לגרום לך להרגיש כמו בוס וזו מתנה נהדרת בתקופה זו של השנה.

שמלת טול פולקה דוט-שרוול-שרוול גוף גוף

המשך לקרוא ולקבל את ההשראה שאתה צריך ואז התחל לקניות. כל אחד נראה ללא מאמץ מאזן מראה חגיגי ומעודן. קח תלבושת אחת, למשל, שם בלייזר משרדי פוגש שמלת BodyCon סקסי, למה לא? אולי עבור רובנו, זה כזה שקשה להתלבש כי מצד אחד אתה רוצה לשמור על אוויר של מקצועיות מול עמיתים לעבודה, ומצד שני אתה לא רוצה להתלבש כמו שאתה עושה כל ג’רזי נבחרת גאנה בכדורגל יום עבודה אחר.

שמלת נדן חריץ חסרת גב פרועה

למרבה המזל, הצעת החנות המועדפת עלינו של Funfundress מורכבת משמלות ואביזרים של מפלגות נשים עם חמישה מושגים; סגנון הנשים בקריירה הוא רך וחלק, שיק בוהו, קל מגניב, קלאסי אלגנטי ומודרני.

ראה גם

אופנת חורף
אלה הם סריגי החורף הטרנדיים ביותר לחנות עכשיו

“אנו שואפים לעודד נשים להשיג ביטחון, לאהוב את עצמן ולעודד אותן להמציא מחדש את הסגנון שלהן באמצעות אופנה, כך שהן יוכלו לראות את עצמן עם זוג עיניים רעננות, ולהרגיש סקסיות כמו שמעולם לא הרגישו. אנו מציעים ארון בגדים מלא לנשים במחיר חסכוני, לא משנה היכן היא מתגוררת בדרך כלל בעולם או מה הסגנון והזהות האישית ג’רזי נבחרת קרואטיה בכדורגל שלה. ”
Funfundress

אם אתם מחפשים כמה בחירות של שמלות מסיבות בעלות נמוכה לשילוב של משרד ומסיבה מסוגננות, זוהר ומקצועיות, אנו מציעים לשקול מותג זה יביא לכם את המראה המושלם עם השמלות הטובות ביותר שלהם למסיבה הקרובה ואנחנו מבטיחים, תוכלו להיראות טוב יותר מכל אחד אחר במסיבה ההיא.

שמלת גוף ללא שרוולים עמוקה עם צווארון V

שמלת Midi שרוול שולי פרוע

שמלת צוואר מרובעת שרוול מתוקה

כתף אחת פרועה שמלת Boyknot Bodycon

שמלת תחבושת פרועה ללא שרוולים עם כתף אחת

שמלת גוף גוף פרועה בצבע אחיד

שמלת בת ים ללא תחרה סקסית

שמלת תחבושת של BodyCon סקסית מחוץ לכתף

שמלת תחבושת ירוקה מתאימה לכתפיים

שמלת שרוול ג’רזי ארסנל פנס בצבע אחיד

שמלת תחבושת סקסית מחוץ לכתפיים

שמלת גוף שרוול כתף אחת

שמלת תחבושת קשת קשתית צדדית אלגנטית אחת

שמלת ערב שרוול תחרה V-צווארון

Add a Comment

Your email address will not be published.