לאחרונה שמן שמן לתינוקות

חלקנו איתך את השימוש בשמן תינוקות למשטר קסם. אם חשבתם ששמן לתינוקות משתמע רק על הזנת עור רך לתינוק ולכבד את היופי, חשבו שוב. שמן לחות יפהפה זה ארוז בכוח החורג מסיוע קסם. להלן כמה דרכים רב-פנים להשתמש בשמן תינוקות, מה שהופך אותו לחלק בלתי נפרד מהבית שלך וחיים.
[קרא גם: שמן תינוקות לשיזוף שמש]
דוחה יתושים
מערבבים שמן תינוקות עם כמה טיפות דטול בבקבוק ריסוס. יהיה לך דוחה יתושים נהדר שעולה שבטוח לקטנטנים. הקפד להרחיק אותו מפניהם או מהידיים שלהם ברכישה כדי למזער את הסיכון.

מקור: Emlii.com סוכן שינה
החל מטיל שמן תינוקות על בד כותנה והשתמש בו כדי להאיר את הברזים המפוארים שלך על גביעים לילדים לגביעים יקרים. כמה טיפות של שמן תינוקות יהפכו את ג’רזי ברצלונה ריהוט העץ היקר שלכם לפריטים מפלדת אל חלד וכרום זורחים באותה מידה.
מקור: photobucket.com לא הרבה יותר דמעות במהלך הסרת ההלבשה
זה תרגיל כואב כשהגיע הזמן לקלף תחבושות. אל דאגה. פשוט למרוח מעט שמן תינוקות על הרוטב וסביבתה והם היו מחליקים בצורה חלקה. החל את אותה טכניקה תוך הסרת דבק עזרה להקה.
מקור: Kidsspot.com ניקוי אביזרי עור
לצרכים של נעל נעל, אנו הולכים אליהם סנדלר או משפשפים מנקה נעלי ספורט. יש אלטרנטיבה פנטסטית בשמן תינוקות. כל שעליך לעשות הוא לבחור בקבוק שמן תינוקות ולנקות את שקיות העור והנעליים שלך על ידי שפשוף השמן לתוכם בעזרת בד ליטוש רך. לא רק שזה ישמור על גמישות העור, הוא ישמש גם כחומר איטום.

[קרא גם: תרופות ביתיות לעין ורודה]
מקור: Qikihow.com הסרת
[SC: בינוני]

ניקוי קרקפת הכינים הוא משימה ענקית. אמנם ג’רזי פריז סן-ז’רמן קיימות שיטות קוסמטיות זמינות, מדוע לא להשתמש בתרופות ביתיות יעילות לכינים לשיער. הוסף כמה טיפות שמן עץ התה לשמן תינוקות והעביר אותו דרך שיער ילדיך. זה יעזור להגן על אותם ניטים איומים וכינים ראש.
מקור: Elimilice.comear הסרת שעווה
מול הצטברות שעוות אוזניים באוזניים? ניצני אוזניים עשויים להיות רק אפשרות לטווח קצר. הטו את הראש לצד אחד והכניסו ג’רזי ליברפול כמה טיפות שמן לתינוקות לאוזניים. השתמש אחר כך בספוגית כותנה כדי לעצור אותו לרוץ על פניך. זוהי דרך טובה לרכך את שעוות האוזניים.

מקור: InservieBes
זו משימה מייגעת להוריד את מדבקות המחירים מהקרמים, הקרמים, הבשמים, הצנצנות שאנו קונים. טבל מעט שמן תינוקות על המדבקה שהודבק על הבקבוק או המכולה ואפשר לו להשרות למדבקה. ואז נגב אותו נקי בעזרת מטלית רכה ובינגו המדבקה תצא בקלות.
מקור: gressandraised.combubblegum מסיר
ילדים ומבוגרים אוהבים ללעוס מסטיק. אבל זה הופך להיות מאתגר למדי להסיר את הגו הדביק מהפנים והאצבעות. במקום להיכנס לפאניקה, פנה אל בקבוק שמן התינוקות. שופכים כמות קטנה ממנה על רקמה או מגבת נייר ושפשפו אותה ישירות על הגו. זה יגיע הכי טוב.

מקור: Demanciesebles. יתר על כן, זה לא רעיל ובהחלט יעיל למספר עבודות ניקיון ברחבי הבית. מדוע לא לאמץ שיטות אלה כיום ולהפוך את החיים לפשוטים יותר בתהליך.

Add a Comment

Your email address will not be published.