איפור זוהר כמו גם חזק לנשף-תבנית 2016 שמפיץ את האינטרנט

אם אתה אחת מאותן נשים ביישניות שמלהיבות לייצר רושם נופל לסת, פגעת בדף הטוב ביותר.
עכשיו זה לא רומז שאבקש מכם לנסות משהו מסוכן…. כדי להמשיך את זה, מקוון כמו גם נושם שיער נשף כמו גם איפור זה מה שאני רומז עליו.

איך אתה עושה את זה, אתה יכול לשאול? אני אקל עליך. כשבחרת את השמלה האידיאלית, הדבר הבא שאתה דרישה לבחור הוא בדיוק איך ללבוש את השיער שלך כמו גם איפור. זה הזמן בו רבים מאיתנו פועלים רעיונות. לא לדאוג, מכיוון שקיבלתי שלל מראה נשף יפהפה שישאיר אותך בהשראה.
[קרא גם: תסרוקות עדכונים פשוטות לנשף]
רעיונות לאיפור נשף
בארצות הברית, בריטניה כמו גם קנדה, PROM (סוג קצר לטיילת) הוא ריקוד או עניבה חצי פורמלית או שחור, כולל סטודנטים למוסדות גבוהים. כדי לחתוך אותו, הנשף הוא הלילה המשתמע כדי להגביר את הדרמה. בין תלתלים קופצניים, גלי גלאם, עור זוהר כמו גם פיקסיות מדובללות, אין שום דבר יותר מפותל מאשר נשף.

העמידה בדברים מקלידים את מהותה של חברת הנשף – איפור מחפש PROM (שמשמעותו סגנונות איפור עבור PROM כמו גם הצעות איפור לנשף), רעיונות לתסרוקת נשף, בתוספת מה שהאיפור נראה הטוב ביותר עם שמלת הנשף שלך.
לפני שנשתבר בדיוק כיצד לבצע איפור לפרטים בפרטים, חיוני לקבל ג’רזי קרוז אזול פיתרון לעמידה בדברים קודם:

מה צבע השמלה שלך?
צורת העיניים שלך כמו גם הפנים?
בין אם אתה משמש לשימוש באיפור?

אני מבין שזה עלול לרעש קצת קשה לקשר את הפיתרון לדאגות לעיל לשיער הנשף כמו גם לאיפור במציאות. עם ג’רזי סאו פאולו זאת איפור עוסק בטכניקות כמו גם על ניסויים, כך שכאן יש כמה מושגי איפור לנשף שיראו את השפעתם.
כנפי פסטל
כחלק מטיפים לאיפור נשף, שחק את המראה ג’רזי אורווה רד דיימונדס החזק המסורתי על ידי ציור קו עבה של אייליינר כחול אבקה החל מהפינה הפנימית של העין שלך. כדי לקבל מראה מדהים מאוד, הוציאו את הכנף מתחת לגבה.

מקור: vidalondon.netmetallic עפעפיים
התכוננו לפעולה אמיתית במושגי איפור נשף באמצעות צלליות מטאליות פיגמנטיות גבוהות כדי לכסות את כל העפעף שלך. אם אתה רוצה להגביר את המראה המדהים, פרוס את הצל כדי ליישר גם את הריסים התחתונים שלך.
מקור: vidalondon.netemerald עיניים
כתם צל ידידותי לסביבה על העפעפיים שלך מתחת לריסים שלך. למעשה, צלליות הקרם יספקו לכם מראה מאוד פיגמנטי למראה חזק מאוד.

מקור: Seventeen.com. עיניים גלוסיות
ברכישה כדי לקבל מראה מבריק גבוה לעיניים, החל תחילה צבע צל בסיס. ואז העבירו אותו עם מוצר מבריק, למשל, ג’וזי מרן קוקוס בצבעי מים בצבעי מים ‘כדי לקבל צל מבריק ארוך כמו גם גמיש.
מקור: photobucket.com עין
לאחר שתסיים ליישם את העין המעושנת שלך, קדימה לעשות מושגי איפור לנשף על ידי הוספת צלליות בורדו במרכז כדי לקבל עוצמת מגה ברעיונות לאיפור נשף.
מקור: divashop.vnso עכשיו קבע תינוק, משחק להתאפר לנשף? ספר לנו מה אתה מרגיש בשיער הנשף כמו גם באיפור הראו לך. מושגי נשף בברכה בוודאות!

Add a Comment

Your email address will not be published.